Hemma från frizon

Frizonveckan har varit väldigt bra, mysig och givande. Bästa konserten tyckte jag att Maia Hirasawa stod för. Vilket helsvetsat liveband hon hade med sig, och den rösten sen! David Åhlén sjöng mig och Linn till sömns i en soffa i ladan, det var också mysigt! (http://www.myspace.com/davidahlen)
Mötena var också bra! Jag börjar bli alltmer hoppfull vad det gäller de unga kristna i det här landet! Det är underbart att se att Gud gör saker i människors liv, även i mitt.
Tack till er som dök upp på våran konsert också, det betyder så mycket för mig att ni vill lyssna till vårt tappra försök att skapa musik.
Nu ska jag jobba lite de närmsta dagarna innan det nästa vecka bär av mot Holland, men först ska jag försöka bli kvitt min svullnad på överläppen.








Kommentarer
Postat av: Tobias

Har dan tagit inspiration från alexander bard?

2009-11-18 @ 17:35:59
Postat av: Lukas

Om det är synt-killen du syftar på så är det Hannes och inte Dan! :) haha, på vilket sätt tycker du det liknar Bard? Glasögonen? håret? stilen?

2009-11-18 @ 20:13:56
URL: http://lukasskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0