Wrestling with angels

wwa

Då var det dags att börja spela lite med wwa igen då! Efter mycket studiosittande var vi i Lördags i Huskvarna för att spela på Ungkraft. Det var riktigt kul och jag tackar och bockar för en fin tillställning med mycket fint folk!
Den 14:e maj kommer vi att ha releasefest för våran musikvideo på Black Horn i Norrköping, skulle vara kul om så många som möjligt kom dit! För mer konsertdatum får ni titta in på www.myspace.com/wrestlingwithangels

Dagen:
Var med Linn och hennes mamma och tittade på balklänningstyg.
Tittade på filmen "Mystic River". (Den var helt okey!)
Åt två Gorbys och en panpizza.
Bestämde mig för att förbättra mina skills i matlagning.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha! hoppas att jag kommer få se (smaka) mycket av den sista punkten! :D

2009-04-20 @ 23:46:38
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Toby

Snyggaste bilden och frillan! Ska klippa mig likadant! neeråå.. Ser sjukt mycket fram emot er skiva nu... vi väntar spänt! Det har gått så lång tid så nu måste den va bra:) Det är jag iofs säker på att den är..

HUG

2009-04-22 @ 17:09:07
URL: http://tobiasochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0