Födelsedagar, spelningar och bal

Helgen som gick var en extraordinär helg! I fredags fyllde Linn år och hon följde med wwa till Hässleholm där vi spelade på Siestafestivalen. Det var en trevlig kväll! Ljuvligaste konserten var utan tvekan den Tiger Lou bjöd på. De uppfyllde mina höga förväntningar och Rasmus Kellerman fortsätter vara en inspirationskälla för mig!
Vi bodde i samband med festivalen på sunkigaste vandrarhemmet, men tur att man bara skulle sova där så man slapp se byggnaden för mycket.

I lördags var jag på kunskapsbalen med den sötaste flickan jag vet, och hon sparade inte på sockret under den kvällen! Kul att få klä upp sig och se så många andra uppklädda och fina ungdomar på ett och samma ställe. Fyllde även år denna dag och fick bl.a. en jättefin klocka av den där söta flickan jag nämnde tidigare. Jag blir helt glad varje gång jag ser den där läckerheten på min handled, haha.

I söndags gjorde vi ett snabbt besök i den fina staden Örebro för att spela på Yeah-festivalen. Det var lyckat men otroligt varmt. Ett par av låtarna vi spelade var jag tvungen att blunda mig igenom då salt svett trotsade mina mustiga ögonbryn och rann ner i mina ögonglobar.  Här kommer några bilder från helgen!








Kommentarer
Postat av: Linn

NICE! Tänk att jag får spendera så mycket tid med den jag gillar mest!! LYX

2009-06-05 @ 00:35:45
URL: http://linnlundholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0