Vaniljbullar och saknad..

Nu har jag precis ätit lite vaniljbullar som min syster bakat, de var prima! :)
Jag får väll ta och be om ursäkt för att mina blogginlägg blivit så sällsynta, får skylla på de engelska studierna som upptar det mesta av min tid just nu.
Annars så har vi flyttat in i en ny replokal med bandet! Känns riktigt kul att ha ett ställe som har potential att bli riktigt trevligt, och som är ganska stort också. Där kommer vi skapa våra kommande alster!

Nu är det även så att jag saknar Linn..det är häpnadsväckande hur man kan sakna någon så mycket.



Kommentarer
Postat av: Linn

aaaaaw! <3

2009-10-11 @ 09:36:51
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Alexanderlind

Snygg rock, den har jag icke sett!

2009-12-06 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0