Tips på tidfördriv.

Har nu upptäckt www.icefilms.info! Väldigt mycket film som man kan "streama" och titta på utan att tanka ner. Jag som tidigare blivit lite missmodig vid tanken på någon typ av film-spotify förvånar nu mig själv med att tycka att den här sortens sida är hur bra som helst! Så kolla in det.

Något annat du kan göra om du har för mycket tid är att spela Call of Duty 4: Modern Warfare. Helt sanslöst snyggt, varierande och spännande. Man sitter och spelar, och ungefär hela tiden blir man förvånad över hur nytt och fräscht det känns. Bra jobbat Infinity Ward. Kanske aningen kort men ack så genialiskt. Tog bara några timmar att klara ut det, men i och för sig körde jag inte på svåraste nivån! Bästa spelet jag spelat på riktigt länge i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så att se avsnitt där är inte att samma som att ladda hem alltså? Det har jag nämligen hört... Det låter ju för bra föra att vara sant liksom. ;)

2009-10-25 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0