I told you to be patient.

Jaha, då har ett nytt och färskt 2010 lite blygsamt tagit sin början. Under hösten har jag pluggat "lite" engelska på universitet och i vår planerar jag att tjäna pengar, börja arbeta på körkort, få ut wwa:s skiva (nu är det dags ja..), skriva låtar, fortsätta vara kär i min flickvän samt söka min himmelske Fader för inspiration utöver det vanliga.
Okey, ett beslut är även att försöka höja min ribba vad det gäller denna bloggs aktivitet ett rejält snäpp.

Här en låt med ett band som jag upptäckte här om veckan. Bra musik värmer mer än varma kläder, åtminstone nästan!

Bon Iver – Skinny Love

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra Lukas! Jag stöttar dig i allt det ovannämnda! Speciellt det där med att vara kär...

2010-01-17 @ 00:02:29
URL: http://linnlundholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0