Mycket Spanien ikväll.

Från att ha spelat fotboll ganska seriöst under sju års tid har nu mitt fotbollsintresse reducerats till simpelt påhejande i världsmästerskapens slutspel. Tycker att det blir ganska mycket intressantare när man vet att ett oavgjort resultat är en omöjlighet. Detta gör att både spelet blir bättre och att spänningen är en mer närvarande ingridiens. Medans jag satt och tittade på den sanslösa matchen mellan Spanien och Paraguay satt jag med "Vindens Skugga" i handen, skriven av spanske Carlos Ruiz Zafón. En fängslande läsupplevelse tycker jag verkligen, köpte hans ganska nyutkomma uppföljare häromdagen också. Så ja, jag växlade lite mellan fotbollen och boken, funkade utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0