I´m lovin´ it!

Har under senaste veckan lagt beslag på lite prylar. Dels en iphone 4 som bilderna nedan är tagna med. Sen har jag köpt en LCD-skärm av Marcus när jag var och hälsade på honom ett par dagar i Jönköping. Lägger även upp en bild på min stora vinylspelare!





Förövrigt fick jag nyligen reda på att jag ska jobba julafton. Första gången i mitt liv missar jag Kalle Anka. Hur mycket folk besöker egentligen Mcdonalds på julafton? Möjligt att jultomten mellanlandar under sin julklapps-turné. Mycket annat folk har jag svårt att tänka mig.



(Bildkälla: museumsanfernandovalley.blogspot.com)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter det inte lcd-skärm? LSD är en drog... :P

2010-12-05 @ 13:52:39
Postat av: Lukas

Jag ursäktar för det slarv-felet! haha. Tack!

2010-12-05 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0