Negativt & Positivt


Vi börjar med det negativa så har vi det avklarat....


1. Spårvagns/bussförbindelsen mellan centrum och Navestad/Kvarnberget är katastrof. Vem vill betala en biljett för att åka två stationer och sen vänta över en kvart på att byta till buss de sista tre hållplatserna? Kanske skulle göra något så otypiskt mig som att ringa och klaga?

2. Säger de att det ska ta 1-2 veckor när man beställt en Iphone så tycker jag inte att det ska ta mer. Trött på alla optimister här i världen ibland. Själv är jag nog lite av en realist, fast en positiv sådan såklart!

...och nu till det positiva!

1. "Robinson" på 4:an underhåller varje vecka. Skamligt underhållande att se vuxna människor brottas i lera, förnedra och bete sig omoget i kubik. Tack för det!

2. Jag och Linn har börjat snickra på "Den bästa listan i världshistorien" (spotify). Ni vet låtarna som är fullkomliga och oförnekligt självklara. Som en riktigt hårt och välinslagen julklapp. Klassiker liksom. Ni kommer kunna se när vi publicerar den på våra Spotify-användare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0