Boy with a coin

Det verkar som att det blir lite sommarjobb för min del ändå. Det känns väldigt bra!
Förövrigt har det setts på lite film här hemma ikväll. "Den innersta kretsen" hette den psykologiska spionthrillern. De välkända skådisarna dämpade inte en påtaglig förvirring att infinna sig under filmens gång. Ja, det var nog för lite fart för min del. Har en film ingen action och puls så måste den ju åtminstone ha lite romantik? Men min romantiska flickvän satt ju till min räddning bredvid, och på tal om henne så firade vi ett halvår i torsdags!

http://open.spotify.com/track/00j7LS6opeV46uuzNAHJk3





Kommentarer
Postat av: linnea

uppdatera oftare som din flickvän! du är så snygg, blir avundsjuk på linn.

2009-07-08 @ 21:04:06
Postat av: Lukas

Haha, ja, jag borde uppdatera oftare! :) vem Linnea har vi här då?

2009-07-09 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0