Musikmusikmusik.


Här är några album som jag fastnat för under vintern:

Donkeyboy - Caught in a life
Bon Iver - For Emma, Forever Ago
Regina Spektor - Far
Salem Al Fakir - Ignore This
John Mayer - Heartbreak Warfare


På tal om musik så var jag på Loney Dear i Norrköping för ett par veckor sen.
Ja, jag fick hålla med Olle när han sa: "en av de slappaste konserter jag varit på..."
Emil är verkligen säker på scenen och har inga krav på sig själv att sätta upp en hejdundrande scenshow (Vilket kanske inte är så enkelt när man spelar själv) eller att ens planera låtordning osv. Han är mest bara sig själv. En mycket harmonisk känsla infinner sig alltid efter att ha upplevt Loney Dear live, speciellt när han spelar utan sitt band.

(Usch, tiden går så sakta när ens flickvän är bortrest!)






Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2010-03-24 @ 12:47:02
URL: http://linnlundholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0